انواع بک لینکهای سوپروب:
نوشته شده توسط : مهمان نواز


الف- لینک و پیوند سازی مشتمل بر:

بسته های لینک و پیوند ساخت بک لینک رایگان  سازی راکت (پیوند سازی سایتهای متنوع و با کیفیت )
رپورتاژ در سایتهای PBN سوپروب (رپورتاژ در کانال منحصر سایتهای سوپروب که سایتهای با قدمت 4+ سال، کیفیت عالی و اتوریتی بالا می‌باشند. شاخصه اساسی اینها ارزان بودن آنهاست )
ب: بک لینک و پیوند ماهیانه (یا این که سایدبار یا این که تبلیغات متنی) دربرگیرنده:

بک لینک و پیوند در سایتهای PBN سوپروب (شاخصه اساسی این بک لینکها ارزان بودن آنهاست در عین هم اکنون از کیفیت مناسب برخوردار میباشند.)
بک لینک و پیوند در بیش تر از 100 وب سایت کشوری
ج: رپورتاژ در سایتهای خبری

چارت اشکال بک پیوند ها
مرحله 3: لینک و پیوند سازی مستمر:
این نوع بک لینک و پیوند که به لینک و پیوند سازی همیشگی یا این که بکینگ انبوه یا این که لینک و پیوند بیلدینگ دارای شهرت میباشد در معنای تثبیت بک پیوند انبوه به طور همیشگی در وبسایت های مخاطب محور است. تارنما های مخاطب محور وب سایت هایی می باشند که استفاده کننده قابلیت و امکان نام نویسی و تولید پروفایل در آن را داراست و میتوانند محتوای متبوع خویش را در وب سایت مربوطه قرار دهد. بلاگ ها، کانال‌های اجتماعی، فروم ها از این دسته میباشند.

بعداز کامل شدن سئوی داخلی، دو‌مین گام پیوند سازی در وبسایت های متفاوت به نحوه طبیعی و طبق اصول آن هست. با این فعالیت، واژه و کلمه کلیدی تارنما شما در گوگل ارتقاء سکو را تجربه خواهد کرد. این که به مرتبه ۱ یا این که ورقه ۱ یا این که برگه 3 گوگل رسد بستگی به کیفیت بک لینک و پیوند ها و رقابت کلمه و واژه کلیدی دارااست. این جا یک‌سری مثال را پهنا می کنیم:

بر روی یک وب سایت در موضوع اطلاع رسانی استخدامی فعالیت کردیم که با تصحیح سئوی داخلی، ساخت و ساز محتوا و پیوند سازی از برگه ۱۲ گوگل به ورقه 2 گوگل رسید.
بر روی سایتی در موضوع سرویس ها چاپ دیجیتال و کاتالوگ فعالیت شد و با تصحیح سئوی داخلی و ساخت محتوا و پیوند سازی از کاغذ ۱۳ به ورقه 3 گوگل رسید.
توصیه ما: توصیه شماره سوپروب برای لینک و پیوند سازی به کار گیری از “بسته های جامع لینک و پیوند بیلدینگ راکت” میباشد. که درین بسته ها در گونه های سایتهای کار کشته اهل ایران فرنگی (اکثرا اهل ایران) که دارای ارتباط خیس، رنک فراتر و داری تنوع و کیفیت عالی میباشند تثبیت می‌شوند و اصول seo درین بسته ها رعایت می گردد. پس در صورتی‌که می خواهید مبادرت به لینک و پیوند سازی فرمایید، در آغاز این بسته ها را توصیه دهید.





:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: